Auto Moto

Renault bez silnika z turbosprężarką

168Dlaczego? Dlatego, że firma ta korzystała z rozwiązań firmy VW, która to ostatnio ma spory PRowy problem z emisją spalin, co oczywiście w żaden sposób nie odbija się na ich sprzedaży, dlaczego? Dlatego, że przeciętnego Kowalskiego jak się okazało naprawdę mało co obchodzi ten problem. Ważne jednak, że jest to spore wyzwanie z punktu widzenia firmy Renault ponieważ do wymiany jest ponad 1.5 miliona samochodów, tak! Właśnie 1.5 miliona samochodów to te oparte o Diesel, a nie benzynę, w których mamy małą pojemność silnika, turbo sprężanie i oczywiście rozwiązania firmy VW. Czy jest to opłacalne? Na to pytanie nie znamy obecnie odpowiedzi, ale pewne jest, że jeżeli utrzyma się kierunek zmian już za chwilę będzie ogromny problem, aby wjechać z silnikiem typu Diesel do centrum miasta, jest to spowodowane zwiększeniem polityki ekologicznej, która jest coraz bardziej widoczna w większości miast na całym świecie. Jeżeli macie jakieś swoje uwagi na ten temat zachęcam gorąco do pozostawienia ich w komentarzach.